گروه بازرگانی تنتا عمان

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

در اینجا قصد داریم قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024 را به اختصار شرح دهیم.اگر به دنبال اقامت در یک کشور از طریق ثبت شرکت و فعالیت در آن کشور هستید بی شک ثبت شرکت در عمان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کشور از موقعیت اقتصادی خوبی برخوردار بوده و به دلیل همسایه بودن با ایران موقعیت استراتژیک مناسبی دارد.

ثبات اقتصادی،واحد پولی قدرتمند(سومین پول با ارزش دنیا)،دسترسی به آبهای آزاد،حفظ منافع سرمایه گذاران خارجی و بهبود قوانین به نفع سرمایه گزاران،روابط بسیار خوب با ایران،تسریع شرایط تجار ایرانی و علاقه مردم و تجار این کشور جهت تجارت با ایرانیان از دیگر محاسن حضور در این کشور میباشد.

 

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024
قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

امروز 9اردیبهشت1403

آب و هوای مسقط

قیمت لحظه ای ریال عمان

نمایشگاه طراحی داخلی -16 الی 18 بهمن 1402

نمایشگاه طراحی داخلی -16 الی 18 بهمن 1402

محبوب ترین خدمات

ثبت شرکت در عمان 2024 | ارزان ترین راه اقامت در عمان

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

ثبت شرکت در عمان طی سالهای گذشته برای ایرانیان دستخوش تغییرات زیادی شده و در طول این سالها میتوان گفت که همه قوانین مربوطه به نفع سرمایه گذار خارجی تغییر کرده است و همگی نشان از علاقه این کشور برای حضور تجار و سرمایه گزاران ایرانی در این کشور میباشد.

برای ثبت شرکت در عمان 2024  باید بدانیم که سرمایه گذاری در عمان نقش عمده ای در توسعه ی اقتصاد این کشور دارد. زیرساخت های سلطنت عمان به گونه ای است که سرمایه گذاری ملی و خارجی در عمان را تشویق می کند. همانطور که می دانید موقعیت جغرافیایی این کشور، مشرف به خطوط دریایی بین المللی و منطقه ای است و بنادر فراوانی دارد که این امر افق های جدیدی را برای سرمایه گذاری در عمان و تجارت آزاد نمایان می کند. علاوه بر این ویژگی ها سلطنت عمان به دلیل داشتن اقتصاد پایدار، زیر ساخت های قوی و نیروی انسانی واجد شرایط فرصت های سرمایه گذاری در عمان را تضمین می کند.

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

مقرراتی که سلطنت عمان برای حمایت از این جهت بنا کرده و همچنین تعامل عمان با سازمان تجارت بین الملل باعث افزایش سرمایه گذاری در این کشور شده است.

چرا باید در عمان شرکت ثبت کنم؟

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

قبل از اینکه بخواهید در عمان فعالیت شغلی داشته باشید یا کسب و کاری راه اندازی نمائید،باید اقامت این کشور را دریافت کنید.البته  ویزای عمان به منظور مسافرت های کوتاه مدت (توریستی) و حداکثر تا 2 هفته اقامت در این کشور برای  ایرانیان، رایگان میباشد.اما با این ویزا امکان فعالیت های تجاری،خرید و فروش و غیره میسر نیست.

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

بهترین و کم هزینه ترین راه برای اخذ اقامت عمان،ثبت شرکت میباشد.

اگر صاحب حرفه و شغل هستید و تمایل به راه اندازی آن در عمان میباشید،اولین قدم،ثبت شرکت در عمان است.

ایده های تجاری در عمان

برای هر فعالیت تجاری در این کشور نیازمند ثبت شرکت در عمان و اخذ اقامت این کشور میباشید.در ادامه به ایده های تجاری موفق در عمان میپردازیم:

  1. رستوران
  2. گردشگری
  3. ساخت و ساز
  4. سالن زیبایی
  5. خشکبار
  6. شیرینی و تنقلات
  7. خدمات اتومبیل
  8. دکوراسیون داخلی
  9. میوه و تره بار

رزرو
و تعیین وقت مشاوره

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی در عمان

به همراه اخذ اقامت صفر تاصد

رستوران

یکی از حوزه‌های شغلی پرطرفدار و عامه‌پسند در زمینه کسب و کار، رستوران‌ها هستند. رستوران‌ها انوع و اقسام مختلفی دارند که یکی از جذاب‌ترین انواع رستوران در عمان، مدل سنتی است. درصورت ثبت شرکت در عمان و راه اندازی رستوران باید به طبخ و عرضه غذاهای باکیفیت و درجه یک مشغول شوید.
رستوران سنتی بسیار مورد علاقه مردم عمان است؛ زیرا این مردم علاقه خاصی به صنایع غذایی و سنت ها دارند.قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

 کشور عمان یکی از مقاصد عجیب و غریب برای گردشگران می باشد و پر از جاذبه های دیدنی است. آثار تاریخی و طبیعت بکر عمان سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. همین امر باعث شده که تاسیس شرکتِ گردشگری یکی از فرصت های سرمایه گذاری در عمان باشد.

ساخت و ساز و مصالح ساختمانی قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

جدیدترین وضعیت ساخت و ساز مسکن در عمان نشان دهنده بهبود معاملات در این بخش از بازار می باشد که نویدی است برای سرمایه گذاران بخش مسکن و ساخت و ساز در عمان تا بتوانند فعالیت های خود را در این کشور گسترش دهند.

خشکبار و  آجیل قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

در این زمینه شاهد فعالیت شرکت های بازرگانی خشکبار در این کشور هستیم. کشور عمان از بازار هایی می باشد که می توان انواع آجیل را به صورت بسته بندی شده در فروشگاه ها و هم به صورت فله برای فروش داخلی عرضه کرد؛ لذا تاسیس فروشگاه آجیل در عمان فرصت سرمایه گذاری فوق العاده ای در اختیار ایرانیان قرار میدهد.

از دیگری مشاغل میتوان به شرکت های نرم افزاری و آی تی،طلا و جواهرات،صنایع دستی،تعمیرگاه خودرو،کارواش،نان سنتی و شیرینی جات و … اشاره کرد.

مزایای ثبت شرکت در عمان

-اخذ اقامت و زندگی در عمان

-مالکیت 100% ثبت شرکت بدون شریک عمانی

-کار و تجارت در یکی از اقتصادهای روبه‌رشد منطقه و امکان تجارت آسان بین کشورهای حوزه GCC

-انتقال رایگان سرمایه و سود

-واردات بدون عوارض ماشین آلات و تجهیزات

-ثبات سیاسی و اقتصادی

-برخورداری از طرح‌های حمایتی متعدد

-معاف از مالیات

-کار و تجارت با یکی از با ارزش‌ترین ارزهای موجود (ریال عمان)

-افتتاح حساب بانکی بین المللی

هزینه ثبت شرکت در عمان

در حال حاضر،ثبت شرکت تا سه نفر شریک با تخفیف ویژه در گروه بازرگانی تنتا عمان، عمان،حدودا مبلغ 450 ریال عمان میباشد.

  • بدون نیاز به تمکن مالی و گردش مالی
  • بدون نیاز به داشتن شرکت از قبل در ایران
  • بدون نیاز به شریک یا کفیل عمانی و مالکیت 100% خارجی
  • بدون محدودیت سنی شرکا یا سهامداران
  • امکان ثبت تا سه نفر سهام دار

مدارک لازم

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

کپی گذرنامه معتبر ایران با حداقل 6 ماه اعتبار

 

راه های مهاجرت به عمان

عمان کشوری امن، زیبا، کم جمعیت است که در منطقه تجاری حاشیه خلیج فارس و در نزدیکی ایران واقع شده است. فرصت های شغلی و تحصیلی بسیار مناسبی را می توان در این کشور ثروتمند پیدا کرد.اگر قصد مهاجرت به این کشور زیبا و تاریخی را دارید و قصد دارید اقامت عمان را دریافت نمائید، بهتر است با راه های مهاجرت به این کشور آشنا شوید:قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024 

قیمت و شرایط ثبت شرکت در عمان 2024

-مهاجرت تحصیلی به عمان

-مهاجرت کاری

-ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار

-خرید ملک

-مهاجرت از طریق ازدواج

-مهاجرت از طریق تولد فرزندان

هر کدام از این روش های ذکر شده شرایط لازم خود را دارند. به عنوان مثال، اگر قصد مهاجرت کاری به عمان را داریدداشتن جاب آفر از سوی یک کارفرمای معتبر در داخل عمان الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین