گروه بازرگانی تنتا عمان

سالن زیبایی در عمان - آرایشگری در عمان

سالن زیبایی در عمان  و شغل آرایشگری در عمان  همانند سایر کشور ها، طیف وسیعی از خدمات زیبایی را متناسب با نیازهای مشتری ارائه می دهند. از حالت دادن به مو، مراقبت از پوست صورت، ماساژ بدن، مانیکور، پدیکور و موارد دیگر…
البته این خدمات در برخی از سالن زیبایی به جز آرایشگری در  عمان شامل مدیتیشن، اکسیژن درمانی، حمام گل،نقش حنا و … نیز میشود.

 

سالن زیبایی در عمان

امروز 9اردیبهشت1403

آب و هوای مسقط

قیمت لحظه ای ریال عمان

نمایشگاه طراحی داخلی -16 الی 18 بهمن 1402

نمایشگاه طراحی داخلی -16 الی 18 بهمن 1402

محبوب ترین خدمات

اگر تصمیم به مهاجرت و راه اندازی سالن زیبایی در عمان را دارید،به شما اکیدا توصیه میکنیم که در گام نخست و از همان ابتدا، با کمک‌ گرفتن از مشاور کسب و کار در عمان مطمئن شوید در مسیر درستی قرار گرفته‌اید…

سالن زیبایی در عمان - آرایشگری در عمان

اگر  قصد دارید وارد حرفه آرایشگری در عمان شوید و  یا سالن زیبایی در عمان افتتاح کنید،

و در مورد آینده و بازارکار این حرفه پر درآمد دارای شک و تردید هستید، باید در همین ابتدا گفت که آینده شغل آرایشگری در عمان درخشان است.

و قطعا همان طور که تحقیقات نشان داده است در سال های آینده رشد چشمگیری نیز خواهد داشت. به طور کلی در طول تاریخ هیچگاه مد و فشن منسوخ نشده است بلکه روز به روز درحال تغییر و تحول است بنابراین حرفه آرایشگری در عمان، شغلی نیست که منسوخ بشود. 

امروزه با رشد فرهنگ جوامع،خصوصا کشورهای عربی، افراد بیشتری به ظاهر خود اهمیت می دهند و روزانه مردان و زنان زیادی برای جذاب تر شدن به آرایشگاه ها مراجعه می کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که آینده شغل آرایشگری در عمان نیز به خود آرایشگر و مهارت وی بستگی دارد. همان طور که گفته شد صنعت مد و فشن نیز همیشه در حال تغییر و تحول است و شما به عنوان یک آرایشگر باید مهارت و دانش خود را به روز نگهدارید تا در آینده نیز بتوانید از درآمد خوبی برخوردار باشید.

طبق تحقیقاتی که در آمریکا انجام شده در سال 2020 با وجود شیوع ویروس کرونا، حرفه آرایشگری چهل و چهار درصد رشد داشته است. مهم نیست که در کدام حوزه آرایشگری فعالیت می کنید، چه آرایشگر مردانه هستید و چه زنانه، اصلا نگران آینده شغل آرایشگری نباشید و تمام تمرکز خود را برای فرا گرفتن مهارت جدید بگذارید.

مراحل راه اندازی سالن زیبایی در عمان

1.سالن زیبایی در عمان

2.آرایشگری در عمان

راه اندازی سالن زیبای در عمان، از آن دسته ایده‌های پر درآمد و پر طرف‌دار  است که می‌توان با داشتن پشتکار و خلاقیت به سود خوبی در آن رسید. حتماً شما هم با مراجعه به آرایشگاه‌ها از درآمد خوب این صنف که از طریق خدمات متفاوت مثل اصلاح و کوتاهی، کراتینه، براشینگ، شینیون، انواع بافت مو و خدمات مژه و ناخن و غیره به دست می‌آورند، مطلع شده‌اید. 

 

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کسب و کار در عمان ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. در ادامه به بررسی مراحل راه اندازی سالن زیبایی در عمان می‌پردازیم:

 

مهم: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

موضوعات مهمی که باید در این مرحله بررسی شوند، عبارت‌اند از:

1.مدارک لازم برای راه اندازی سالن زیبایی در عمان چیست ؟

2.هزینه‌های راه اندازی سالن زیبایی چقدر است؟

3.درآمد سالن زیبایی در عمان چقدر است ؟

4.نام سالن زیبایی خود را چه خواهید گذاشت؟

رزرو
و تعیین وقت مشاوره

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی در عمان

به همراه اخذ اقامت صفر تاصد

خرید
و دریافت لیست

آپدیت 2024
لیست جدید سالن های زیبایی در عمان به همراه آدرس و تلفن 

خرید
و دریافت پکیج

پکیج تعرفه و قیمت خدمات سالن های زیبایی در عمان

آپدیت 2024

خدمات سالن زیبایی در عمان

استفاده از خدمات سالن زیبایی زنانه و مردانه، این روزها، در سراسر دنیا بازار داغی دارد،چرا که انواع مختلفی از امور مراقبتی، بهداشتی و زیبایی در آنها انجام می شود و می توان تا حد زیادی با استفاده از این خدمات آرایشگاه و سالن زیبایی، چهره، پوست، مو و ناخن هایی سالم تر، جذاب تر و زیباتر داشت.

سالن زیبایی در عمان

آرایشگری در عمان

برخلاف گذشته که خدمات ارایشگاه زنانه تنها به کوتاهی مو، یا آرایش کردن صورت محدود می شد، این روزها لیست خدمات سالن های زیبایی بسیار فراتر از این حرف هاست و می توان طیف گسترده ای از اقدامات زیبایی و مراقبتی را بر روی بخش های مختلف بدن انجام داد.

برای آنکه به طور کامل شما را با هر آنچه در آرایشگاه های زنانه اتفاق می افتد، آشنا کنیم، لیست خدمات سالن های زیبایی را به صورت تفکیک شده برایتان آماده کرده ایم. به طور کلی می توان خدمات آرایشی زنانه را در سه دسته پوست، مو و ناخن طبقه بندی کرد که هر کدام دارای زیربخش هایی می باشند.

سالن زیبایی در عمان

آرایشگری در عمان

خدمات کوتاه کردن مو در سالن زیبایی عمان

 کوتاه کردن مو یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین لاین های هر سالن زیبایی است و حتی اگر مشتری برای انواع خدمات سالن زیبایی، به آرایشگاه مراجعه نکند، این یک مورد را از قلم نخواهد انداخت.

قیمت تقریبی کوتاه کردن مو در سالن زیبایی بانوان در مسقط حدود 8 ریال و آقایان 3 ریال عمان است.

خدمات رنگ و مش

یکی دیگر از خدمات در سالن زیبایی در عمان، مراجعه به سالن زیبایی  برای دریافت خدمات رنگ و مش است. این حوزه نیز، از لاین های شلوغ و پرطرفدار در هر سالن زیبایی است .

سالن زیبایی در عمان

آرایشگری در عمان

تنوع خدمات رنگ و مش در سالن های زیبایی در  عمان، بسیار بالاست و می توان از انواع مدل های کلاسیک تا فانتزی و رنگ موی بدون آمونیاک بر روی موها پیاده کرد. رنگ و مش مو زمانی برای  پوشاندن تارهای سفید استفاده می شد و خانم های با سن بالا این کار را انجام می دادند، اما امروزه نه تنها جوان ترین خانم ها، بلکه آقایان نیز به این حوزه وارد شده و از انواع خدمات رنگ و مش استفاده می کنند.

خدمات زیبایی آمبره، سامبره و بالیاژ

سالن زیبایی در عمان

آرایشگری در عمان

اگر بخواهیم انواع خدمات سالن زیبایی در  عمان در حوزه مو را معرفی کنیم، باید به خدمات در زمینه آمبره، بالیاژ و سامبره هم اشاره کرد. اگرچه این موارد، تکنیک های از رنگ کردن مو می باشند، اما  طرفداران زیادی که در این شیوه های خاص از رنگ وجود دارد.

کراتینه، پروتئینه و احیای مو

کراتین نام پروتئینی است که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و بافت اصلی موهای ما از آن ساخته شده است.

در سالن های زیبایی، با تثبیت کردن این پروتئین در تارهای مو، صافی، زیبایی و جذابیت خاصی به آنها بخشیده می شود. زمانی که موها کراتین خود را از دست می دهند، زبر، شکننده، بدحالت و دچار موخوره خواهند شد. با کراتینه کردن و یا درمان های پروتئینی که بر روی موها انجام می شود، می توان از ساختار آن محافظت کرد و زیبایی و سلامت را به آنها بازگرداند.

یکی از مهم ترین خدمات سالن زیبایی در عمان را باید پروتئین تراپی مو در سالن دانست که با بهره گیری از مواد مخصوص و توسط آرایشگران ماهر به انجام می رسد.

سالن زیبایی در عمان

آرایشگری در عمان

کراتینه کردن موها یکی از مرسوم ترین و جذاب ترین راه های درمانی موهاست که باعث صاف و ابریشمی شدن آنها می شود. موهای فر، وز یا آسیب دیده ای که کراتین خود را از دست داده اند، با این درمان به خوبی احیا و صاف می شود. کراتین به قدری در داشتن موهای زیبا و شاداب تاثیر دارد که به یکی از درمان های مرسوم در سالن های زیبایی تبدیل شده است. 

سالن زیبایی در عمان

آرایشگری در عمان

آرایشگری در عمان:

در شغل آرایشگری در عمان، اساسی ترین نقش بر عهده آرایشگر است. در واقع وظیفه او چیزی فراتر از کوتاه نمودن موها است. از آموختن نحوه کار با مواد شیمیایی خطرناک گرفته تا کشف نحوه ایجاد انواع مدل موها و رنگها و اطمینان از تناسب آنها با فرم و رنگ صورت مشتری بخشی از وظایف یک آرایشگر می باشد. آرایشگران مو روزانه وظیفه ای چالش برانگیز و دلهره آوری را بر عهده دارند. از آنجا که آنها باید بتوانند نظرات و سلایق افراد مختلف را برآورده نمایند لذا وظیفه ای سنگینی خواهد بود چون راضی نگه داشتن همه افراد گاها دشوار است.

به طور مثال ایده گرفتن و تغیر موهای قهوه ای فر دار و تبدیل آن به موهای بلوند صاف برای خانم ها کاری دشوار اما وسوسه انگیز است که انجام آن جسارت می خواهد. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از ورود به حوزه آرایشگری حتما با تمام جوانب این شغل آشنا شده و همه چیز را در مورد آرایشگری بررسی نمایید.

در کنار تمام زیبایی های این آرایشگری در عمان، گاها نیاز است تا برای چندین ساعت پیاپی بر روی پاهای خود بایستید، با مشتریان ناراضی بحث کنید، در معرض مواد شیمیایی مختلف قرار گیرید و انواع نظرات مختلف را بشنوید که پیاده سازی آنها غیرممکن است. از همین رو رشته آرایشگری علاوه بر تمرین و مهارت نیاز به صبر و کوشش بسیار نیز دارد.

مهارت های مهم آرایشگری در عمان

آرایشگری در عمان نیز مانند بسیاری از شغل های فنی می باشد که نیاز به مهارت دارد هرچه مهارت شما بیشتر باشد، مشتریان، درآمد و امنیت شغلی بیشتری نیز خواهید داشت.

به عبارتی دیگر هرچه انعطاف پذیر باشید و در حوزه های مختلف آرایشگری مهارت کسب کنید قطعا آینده درخشانی در انتظار خواهید داشت. همچنین حتی اگر آرایشگر ماهری هستید، دست از یادگرفتن نکات و مهارت جدید بر ندارید. اینگونه علاوه بر اینکه می توانید خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه بدهید، آینده شغل آرایشگری خود را نیز تضمین کرده اید.

به طور خلاصه نه تنها در آرایشگری بلکه در تمام شغل هایی که نیاز به مهارت دارند، هرچه قدر بتوانید در یک حوزه تجربه و سابقه کاری کسب کنید قطعا درآمد، مزایا و آینده بهتری نیز خواهید داشت.

اکنون عصر مهارت و تجربه می باشد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حداقل در یک حوزه مهارت و تجربه خود را افزایش بدهید.

به عنوان یک آرایشگر  واجد شرایط در شغل آرایشگری در عمان، باید چندین مهارت کلیدی داشته باشید. این مهارت ها شامل موارد زیر هستند:

0تسلط به زبان های خارجی

0خلاقیت

0خدمات به مشتریان و مهارت های مردم داری

0مهارتهای عملی عالی

0آگاهی از مد و روند

 0تمایل به یادگیری تکنیک های جدید

0آگاهی از مسائل بهداشتی و ایمنی و تمایل به یادگیری بیشتر 

0آگاهی از سلایق مردم عمان

پردر آمد ترین لاین های آرایشگری در عمان

 

۱.رشته کاشت و طراحی ناخن در آرایشگری

درآمد ناخن کار بستگی به ظرافت کاری دارد که آن شخص انجام می‌دهد. لازم است برای موفقیت در این رشته باید همواره خود را به روز نگه دارید.

سعی کنید از نمونه مدل های روز دنیا الگو برداری کنید و تبلیغات مناسبی هم داشته باشید. البته در کنار همه این ها باید خودتان هم کمی خلاقیت به خرج بدهید. به دلیل گستردگی بازار کار این رشته شما در هر سطحی هم که باشید همیشه مشتریان خود را خواهید داشت. 

 

2.لیفت واکستنشن مژه

صافی و احیای مو یکی از رشته های بسیار پر درآمد است. البته درآمد بالاتر در این رشته بستگی به مکان سالن انتخابی شما دارد. ولی با تبلیغات و کیفیت کار مناسب می توانید به درآمد بسیار خوبی برسید.

 

3.بافت یا اکستنشن مو

بافت مو نه تنها زیبایی دارد و زیبایی می آفریند بلکه موها را در بهترین حالت نگه داری میکند. برخلاف تصور برخی از افراد که فکر میکنند بافت مو صرفا یک روش بسیار قدیمی و دمده برای تزئین و جمع کردن موی بچه ها است، این هنر در میان جوانان به سرعت رو به رشد است و  استقبال از آن بسیار زیاد است. بارزترین مثال استفاده از این هنر، سلبریتی های معروف و اینفلوئنسرها هستید که در مراسمات مختلف انواع بافت های مو را روی موهای خوب پیاده میکنند.

 

۴.کراتین صافی و احیا

صافی مو زیر شاخه های زیادی دارد که تفاوت آنها فقط در مواد مصرفی می باشد. شاخه هایی مانند ریباندینگ مو، دارک مو، کراتینه، کراتینه احیا، بوتاکس مو، نانوگلوبال مو و …. جزو این رشته می باشند که روند کار در همه آنها یکسان است. همین گستردگی و تنوع در زیر شاخه ها باعث شده که این رشته یکی از پول ساز ترین رشته های آرایشگری باشد.

 

5.طراحی با حنا

طراحی حنا هندی هنر نقاشی با حنا روی بدن است و خانم ها از این طرح های زیبا به جای تاتوهای قدیمی و ماندگار که پاک کردن آنها سخت و دردناک است استفاده می کنند. نقش حنا یا تتو موقت طرح های بیشمار و جذابی دارد که علاقمندان به آن می توانند هر دفعه یک مدل را انتخاب کنند. در نقش حنا که به آن مهندی هم می گویند، کشیدن نقش حنا به صورت نقش و نگار گل و طرح های منظم و خطوط منحنی بسیار ظریف است که با استفاده از قلم های باریک، قیف طرح حنا هندی یا شابلون معمولا در دست و پا و یا سایر نقاط بدن انجام می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین